Przed podróżą



INFORMACJA  DLA  PIELGRZYMA

 

1.    Każdy uczestnik wyjazdu powinien posiadać ważny paszport lub dowód osobisty -

( warto w razie sytuacji awaryjnej posiadać ksero kopię dokumentu i aktualne zdjęcie)

 Przed wyjazdem sprawdź datę ważności, czy masz dokumenty i czy należą do Ciebie!

 Jeśli posiadasz paszport weż ze sobą jako drugi dokument na wypadek sytuacji awaryjnej.

2.    Weź ze sobą saszetkę lub specjalną torebkę, która pozwoli trzymać paszport, pieniądze (kieszonkowe) i inne ważne dokumenty przy sobie
przez cały okres wyjazdu. Nie trzymaj dokumentów w kurtce,bagażu podręcznym lub z innymi, mniej ważnymi przedmiotami lub pieniędzmi,
zaoszczędzisz w ten sposób kłopotów sobie i innym.

3.    Każdy uczestnik powinien posiadać:

-     telefon komórkowy działający za granicą, sprawdzić sprawność u operatora !

-          torbę podróżną (walizkę) na rzeczy niepotrzebne w czasie podróży, które będą w lukach bagażowych,

-          torbę podręczną (mały plecak) na rzeczy osobiste, prowiant w czasie jazdy (najlepiej gotowe kanapki - będą najwygodniejsze).
Pierwszy posiłek to obiadokolacja wieczorem.

-          w autokarze będzie dostępna gorąca woda, herbata i kawa. Przestrzegamy przed łatwo tłukącymi termosami.
Unikaj niewygodnych konserw i niepewnego jedzenia na czas podróży, kolorowych, gazowanych napojów,
nadmiernej ilości chipsów, podejrzanych frytek i.t.p. Najlepsza czysta, nie gazowana woda.

-          Prosimy zabrać do bagażu podręcznego ściereczkę i kilka serwetek, które będą przydatne podczas całego pobytu,
a w trakcie podróży pozwolą zaoszczędzić niepotrzebnego, przypadkowego poplamienia ubrania lub siedzenia,

-          Wygodne, sprawdzone obuwie, minimum 2 pary w razie przemoczenia (należy unikać butów specjalnie kupionych na wyjazd),

-          na podróż przydatna będzie mała poduszka, kocyk, nakrycie głowy, okulary.

-          Nie zbędne dla siebie lekarstwa, środki farmakologiczne,

-          Małe konserwy, pieczywo inne jedzenie odporne na temperatury, z przedłużonym okresem spożycia umieścić w bagażu wkładanym do bagażnika.
Przypomnę, że posiłkami zapewnionymi przez organizatorów w trakcie wyjazdu są śniadanie i obiadokolacja.

4.    Cenne przedmioty (łańcuszki, kolczyki, pierścionki) najlepiej zostawić w domu.

5.    Unikajmy tak zwanych okazyjnych zakupów po niskich cenach – paserstwo.

6.    kieszonkowe na własne wydatki według uznania i własnych potrzeb.

7.    Proszę przygotować drobne, metalowe euro na możliwość korzystania z toalety czy zwyczajową tacę lub opłatę za możliwość odprawienia Mszy Świętej.

8.    Celem uniknięcia niepotrzebnych nieporozumień prosi się o zachowanie pełnej kultury i porządku w miejscach modlitwy, noclegu, autokarze, na parkingach, na ulicy.

9.    Każdy z uczestników jest ubezpieczony od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia (NNW i KL) i chorób przewlekłych !

      Prosimy o przestrzegania poleceń organizatora.

Należy zabrać ze sobą dużo pozytywnej energii, życzliwości dla drugich, cierpliwości, wyrozumiałości, humoru oraz poczucia punktualności i zdyscyplinowania,
co pozwoli nam wszystkim przeżyć pielgrzymkę z należytą, duchową emocją i zapisać w pamięci niezapomniane wrażenia - czego wszystkim uczestnikom życzą organizatorzy.

 

Dodatkowe informacje:

Grzegorz Wojtoń  Biuro Pielgrzymkowo-Turystyczne FLORATUR

38-481 Rymanów Zdrój ul. Kasztanowa 82

Tel: + 48 605 050 453  / e-mail: floratur82@gmail.com   /   www.floratur.pl

Z rynkiem turystycznym związani jesteśmy od roku 1989. Posiadamy licencję organizacji i pośrednictwa w organizacji imprez turystycznych na terenie całej Europy. W naszej ofercie znajdziecie Państwo wiele wspaniałych wycieczek na każdą kieszeń i okazje. Samodzielnie opracowujemy i realizujemy programy dla grup zorganizowanych takich jak: szkoły, zakłady pracy, parafie, stowarzyszenia i.t.p. Nasze propozycje są dostosowane do indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Zapraszamy do obejrzenia działu - Oferta, znajdą Państwo tam różne propozycje imprez turystycznych, pielgrzymek, wyjazdów integracyjnych.
Dołącz do coraz większego grona zadowolonych z naszych usług.